Sinema Modu

Daha sonra izle
Friends9. sezon 12. bölümThe One with Phoebes Rats
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mangadelisii

    Ross :(

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ohiyo

    gavin çok ünlü bi oyuncudur o yüzden figüran olarak 1 2 bölüm kalmaz diye tahmin ediyodum ve şimdi rachle sevgili olucaklar gibi. ama kabul edelim çok çekici bi adam :)
    my bestfriends wedding ve shamless da izlemiştim onu.

  3. @PrensesŞafak

    Rachel bi daha rossu isterse diziyi bırakırım.

  4. @DeadForLife

    Rachel Ross olayı o kadar saçma ki 3 bölüm önce rachel yeniden birlikte olmak istiyordu ondan önce ross istiyordu... ikiside istiyor ama başkalarıyla da görüşüyorlar ikiside çok itici londra da rachel dediği anda barışmaları gerekiyordu

  5. @seymaozer

    Ross da başkalarıyla çıkmıştı diyorsunuz da Rachel Ross'tan hoşlanırken Joey'nin evlenme teklifini kabul edeli daha ne kadar zaman oldu? Rachel'ın her hafta ilişki başlatıp bitirmesi sıktı artık sanki

  6. @Rosie

    Manyak gibi Ross ve Rachel shiplesem de Gavin ve Rachel birlikte çok güzeller

  7. @beallie

    Gavin aşırı çekici ya ben bile aşık oldum

  8. @howimetdizist

    Gavin Shameless dizisinde de oynamıştı

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @shuthefckup

    sandy mukemmel otesi bir dadiydi onu kovdu sadece erkek diye ross , tas bir kadin olunca super ama salak..

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @wanderer197

    Joey Mike'a Pheobe'nin erkek kardeşinden çocuğu olduğunu daha ilk tanıştıklarında söyledi... Senaristler kendi yazdıklarını mı unutmuşlar. Üstüne Mike gerçekten birlikte oldunuz mu diye sordu Pheob'e ye..

  11. @Karga_Ginko

    Bence artık rachel ve ross ilişkisi olmaz. Olsa da sadece bebekleri olduğu için olur. Çünkü ilk sezonlarla şimdiyi karşılaştırırsak ikisi de birbirinden sıkılmış ve birbirlerine duydukları sevgi bitmiş gözüküyor. Rachel doğuma yakın Rossa yine samimi davranıyordu ama ross mesafeliydi. Lise aşkıdır sonsuza kadar birlikte olacaklar düşüncesi hikaye. Ross artık rachelı o şekilde sevmiyor. bence ikisi tekrar bir araya gelmemeli.

  12. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Karma


    Herkes Rachel ı suçluyor ama Ross, Rachel hamileyken birileriyle çıkmıştı ve şu yüzük olayı olduğunda Rachel ile evlenmek istemediğini açıkça belli etmişti.. Yani şimdi Ross yapabilir ama Rachel yapamaz mı?

  13. @BoraYatkn

    neden sadece rachel ın doğum günü kutlanıyo bu dizide

  14. @mermaidw

    Phoebe'nin 'saf kız' imajını bazen saptırıyorlar! :/

  15. @melissayalcin

    Tanrım Ross her zaman üzülmek zorunda mı?

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    bölüm tabii ki de güzel, eğlenceli ve komikti. en son chandler şarkıyı söyledikten sonra içeri phoebe giriyor ve chandler'ın sesi bir anda düzeliyor. detay, evet ama söylemeden diğer bölüme geçmek istemedim

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @arsllannn

    Ross da Rachel hamileyken birileriyle çıkmıştı ama

  18. @uaragorn

    son sahne muhteşemdi :D

  19. @orhan55600

    fare nedir ya.bazı insanlar hayvan sevgisini abartıyor gerçekten hatta saçmalıyor.buna güzel bir örnek olmuş.normal bir insan o farelerin hepsini öldürürdü ve onların geçtiği yerleri temizlerdi.yapılması gereken de bu.bir sürü hastalık yayan bir hayvan ve gerçekten iğrenç.

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @cansucambel

    Chandler in şu kendi şakalarına gülmesine bayılıyorum ya :D Rachel bunu neden yapıyor anlamıyorum bu kadını çözmek işkence !

  21. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @4ever

    Chandler ın sesi müthişti
    Rachel yeter artık ya ne var da öpüyorsun anlamıyorum. Ross dururken orada

  22. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Tirigan


    Rachel gerçektende Rossa çok çektiriyor ...

  23. @likeahepburn

    Gavin'i çok sevdim ben çok sevimli :D

  24. @Sherry

    Bu bölümde her karaktere ba-yıl-dım! Çok güldüm :D

  25. @Sherry

    Chandler yaaa :D

  26. @impalasiyahi

    son sahne

  27. @nicewarmbed

    monica'nın take me home demesi(kalp)

  28. @DeanDeanDean

    chandleeeerr !! :)))))

  29. @epmep

    yaaa! bu diziyi çoook seviyorum!
    (chandler zaten farklı bir dünya :) )

  30. @eminecivil

    chandler cok komık adam yaa uhqgfruwdbakfz

  31. @OzgeDean

    O kadar seksi ki uyuyabilmek için ağladım :D

  32. @Gilderoy

    Chandler'ın sonda I Will Survive söylemesi çok iyiydi :D "First I was afraid, I was petrified!" :D

×